A HUN-AVAR-MAGYAR ROKONSÁG BIZONYÍTÉKAI ÁTÍRJÁK A HONFOGLALÁSRÓL TANULT ISMERETEINKET

A HUN-AVAR-MAGYAR ROKONSÁG BIZONYÍTÉKAI ÁTÍRJÁK A HONFOGLALÁSRÓL TANULT ISMERETEINKET

Magyarságkutató Intézet

1 год назад

49,211 Просмотров

Ссылки и html тэги не поддерживаются


Комментарии:

@DeKaratna
@DeKaratna - 19.12.2023 12:35

Mit tanultunk? Már aki mit? Én LÁSZLÓ GYULA bátyámtól tanultam és meggyőződéssel tudtam azt, amire most furcsa módon rácsodálkoznak. Isten nyugosztalja emlékét, szeretetét, kedvességét és mindezek feletti és előtti tudását!

Ответить
@terisumegi1169
@terisumegi1169 - 11.12.2023 18:24

Nem vitatkozni kell ezen azon a szohasznalaton. HANEM; ÖRÜLNI KELL HOGY VÉGRE KEZD HEJREALLNI A TORTENELEM.VEGRE AZ IGAZ TORTENELMUNK KAP NYILVANOSSAGOT.VEGRE ATIRASAROL IS VAN SZO

Ответить
@matyasszabo6264
@matyasszabo6264 - 29.11.2023 04:14

azt a barom anyátokat meg a ki elhiszi annak is nem volt olyan régen a mikor a morvai delegáció megtalált egy csontvázat barguzinba ezek a nagy kutatók azt se tudták megállapítani hogy férfi vagy női csontvázat találtak akkor miről beszélünk

Ответить
@sandordavid3805
@sandordavid3805 - 26.11.2023 08:44

A suméreket miért hagyjátok ki, hiszen magyarul van kiírva a A piramisok kapufélfájára hogy Isten hozott

Ответить
@user-je7hl5vn3r
@user-je7hl5vn3r - 24.11.2023 01:36

Csodálatos kutatások ❤❤❤❤Isten legyen veletek ❤❤❤❤❤

Ответить
@ukovacsgyula9410
@ukovacsgyula9410 - 19.10.2023 10:54

Ami rendre kimarad a tájékoztatásból: Az európai (neandervölgyi) dns és nyelv, ie. 1000-ig meghatározó, 50% feletti volt.(Ordisig és a Sárga folyó alsó kanyarulatban épített 8-9 m- magas falakat a kinai betörések ellen, amit európaiak építettek, de szinte hiába, mert az európaiakat sikeresen kíirtották és az általuk használt kereskedelmi útvonalakat/ birtoklását a kinai átvette) Így az európai dns jelenléte a mintákban, alig néhány %, ami fordiítva is igaz az ázsíai és indo dns néhány % az európai (K-m-i lakosságban, de azért jól látszik, h vannak területek (kutatás/tájékoztatás/politika/gazdaság/telepűlések ahol 99% ez a honfoglaló a mai napig csak probléma a beilleszkedés tekintetében, sőt nem álltalják a Petőfi laktanya nevét, mária teréziára változtatni és az indoról, arabról azt állítani h európaiak, (indoskita 2700 éve került a steppe övezetbe), hun dns 5000 éve a Gangesznél volt, 4500 éve a mai Irán területén keveredik az ARABbal, (A huncut a ll. sz.ban téved a mai kinai területre, ahonnan 50 évet sem tartozkodtak, mert a kinai egy türk nevezetű vezérrel kikergetik a hunokat ázsiából.) Az arab-indo 3. hullámban pontosabban az awarral (warras=koszos Kaganátus képében) madzsARAB akik a lx. sz ban érkeznek a K-m-be.(Herodotos leírja, ezek a népcsoportok valamilyen iráni nyelven beszéltek) Az európai ősnyelv 50-80e éves (és képírás minimum 38000 éves) a K-m-i nyelv is

Ответить
@babasaggyermekaldas5326
@babasaggyermekaldas5326 - 19.10.2023 08:30

Erdélyben, a Kis-Küküllő mentén nőttem fel, Édesapám mindig azt mondta, hogy mi, székelyek, hun származékok vagyunk.

Ответить
@miklosmiklos5941
@miklosmiklos5941 - 04.10.2023 13:01

El kéne már jutni Petőfihez is...
🤔👆...

Ответить
@laszlovasvari604
@laszlovasvari604 - 30.09.2023 21:40

Mi a helyzet SAMU-val? A Vértesszőlősön megtalált Ősünkkel? Őt több ezer évesre becsülték, idősebbnek mint a "Cromagnoni" embert... Vajon meddig akarják eltitkolni a magyarok valódi történelmét???

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:33

És a magyar is deformálat a fejét mint a hun, igaz? Ja , nem igaz.

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:32

Török Tibor a legutobbi előadásában az avarokat nem ugoroknak állitja be... Erről nem hallott ?

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:30

izzadhat a faszi, de a vaskor elején a manysi hanti és magyar egy nép volt. Egy részükbe belekeveredtek indoirániak, na ezek lettek a magyarok. A nyelvi kapcsolatok meg mikor függenek a népessé számától? Felhivom a nagyokos figyelmét, hogy a vaskor idején nem volt 15 millió magyar.... A finnugor népek nem szaporodtak úgy ahogy a magyar a km-ben. ÉS eleve ide is bejött egy csomo más nép még 1000 után és a magyarság létszámát emelte. Ez nem jutott eszébe a nagyokosnak? ÉS hogy lehet egy mai népességszámot belekeverni egy mondjuk 4000 évvel ezelőtti állapotokba? Na nagyokos , ezt válaszold meg!

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:26

Szóval a dédöregapám sváb volt.... 1 a 8 dédszülő közül. 12,5 %,,, akkor én most sváb vagyok? Na ne már!!!! 1000-re ez a hun gyökér nincs 5% se. Azaz egy kukándly hun ős a 32-bőlll. Gratula,

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:24

igen,,, huha!!! 15% huhh,,, oszt volt a helyi lakosság és 1000-re lett a 15 % hunból 5%
De jó! moist aztán hunok vagyunk- Ja, hun aki hun akar lenni.

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:21

Igen!!!!! mind rokonok vagyunk!!!! mind Afrikából jöttünk! Mindenki rokon, csak kellő messze kell visszamenni az időben,

Ответить
@MrFefefofo
@MrFefefofo - 11.09.2023 00:20

Miért nem a Habsburgok genetikáját vizsgáljátok? Azok tivább voltak magyar királyok

Ответить
@elemermilak9888
@elemermilak9888 - 08.09.2023 22:24

Nem ismerhetitek a hun géneket. Hazugság fidesz propaganda. A magyar és a hun az két külön nép! Bizonyítékok vannak rá! Jóhogy nincsenek tömegsírok mivel elégették a halottakat nem temetkeztek!

Ответить
@endrelevai2081
@endrelevai2081 - 06.08.2023 10:31

Nagyon remélem hogy sikerül a szemmütétünk☝️😉 lássunk már tisztán👍🇭🇺🍷

Ответить
@torokbalint2429
@torokbalint2429 - 03.08.2023 22:56

Nagyon furcsa, hogy még nem vették le ezt a videót, hisz időközben a Magyarságkutató Intézet hivatalosan is igazolta a finnugor elméletet, ráadásul Horváth-Ludossyt is kirúgták.

Ответить
@3m3ricus
@3m3ricus - 30.07.2023 10:25

Mi ez a faszság?

Ответить
@pundzsu
@pundzsu - 02.07.2023 05:39

Nem tiltakozom. Ide az összes avart, hunt, Attilának 70 méteres szobrot. Nem viccelek. Annyi véletlen nincs.
Másfelől, kíméljenek meg engem az Obrusánszky típusú kutatóktól, akik még sehol semmi és már beleképzelnek mindent. Nem kell a kóma. Korrekt, pontos értékelés kell, nem beleképzelés. Az anyagok jó része még mindig hemzseg a beszúrt butításoktól. Itt nem is annyira, de mire átjut a média egyes munkatársain, csöpög tőle. Az ilyen senkinek nem jó.

Ответить
@gizihoppa5736
@gizihoppa5736 - 30.06.2023 21:11

Nagyon ügyes csúsztatások vannak ebben a videóban. Tényleg nagyon ügyes, és jól el vannak dugva. Rafinált ! :)

Ответить
@louisvalois3863
@louisvalois3863 - 28.06.2023 02:40

Mongolságkutatók ti mérgező rohadékok évekig mérgeztétek az ilyen buta cselédeitek agyát a buta elméleteitekkel! Igazi mocskos köpedékek vagytok! A buziszakállút jól ki is rúgták LOL

Ответить
@user-km8rz3by8p
@user-km8rz3by8p - 21.06.2023 18:34

Végre a sok hazugság helyett, a genetika is bizonyítja azt, amit mindig is tudottak azok, akik a krónikáinkat és a hagyományainkat komolyan vették.

Ответить
@arpadhenrikgabrisdaddy3159
@arpadhenrikgabrisdaddy3159 - 20.06.2023 22:18

Ext minding is tudtuk! Legendáink, krónikáing, énekeink, dalaink, verseink, stb.... Mind erröl szólnak! Arról kellene inkább beszélni hogy miért hazudnak mást?

Ответить
@zergegabor-1763
@zergegabor-1763 - 18.06.2023 22:17

Képes Krónika: 373-ban a hunok vagyis a magyarok először jönnek vissza Pannóniába....677-ben a hunok vagyis a magyarok másodszor jönnek vissza Pannóniába. Mi itt a kérdés? Hogy nem magyar történészek miért hazudoznak? Ehhez kicsi e hely

Ответить
@johny.tayl.7325
@johny.tayl.7325 - 14.06.2023 22:05

Az MTA-t ezek után fel kell számolni és helyét behinteni sóval!!

Ответить
@user-sj9fp1ss4r
@user-sj9fp1ss4r - 16.05.2023 10:30

Hat...het...Egeret szültek a Milliárdos hegyek. Jó játék🎉

Ответить
@evapetyar7047
@evapetyar7047 - 16.05.2023 09:32

Hála és köszönet azoknak az elhivatott embereknek, akik a Magyarságkutató Intézetben és Szegeden a múltunk igazságainak feltárásán és elfogadtatásán dolgoznak. Ezek a dolgok végre már annyira kézzelfoghatóan igazak és bebizonyítottak, hogy a kereskedelmi szennycsatornák is kénytelenek foglalkozni vele.

Ответить
@Dredshark
@Dredshark - 12.04.2023 16:16

ÉS a szent jobbal mi van ???? !!!!!

Ответить
@Kelna91
@Kelna91 - 11.04.2023 03:03

Több, mint fantasztikus ez, nagyon fontos munkát végeznek! Le kalappal, és így tovább!

Ответить
@kovacsatila3532
@kovacsatila3532 - 06.04.2023 17:45

Mit tökös kötök, miért nem ismeritek már el, hogy Árpád fekete bőrű zöld szemű sárga bocskort viselő, hamis viking volt, az egész West világ ezt varja tőlünk, igy gyönyörű volna az élet, ingyen virsli ingyen sör és bármi amire semmi szukseged. Miért tököskodtok, megdoleni a mocsárba még ha kínos is sokkal egyszerűbb mint szemközt pesselni a kurva világot világot, hagyjatok ezt nekem, nincs amit vesztenem ( a döglött szamar nem fel az oroszlantol sem)...............................

Ответить
@szemsas410
@szemsas410 - 29.03.2023 13:09

A neandervölgyieket is Mi tanítottuk meg a rovásírásra

Ответить
@user-vv8cq5gu6q
@user-vv8cq5gu6q - 26.03.2023 10:54

Végre: a magyar, az avar és a hun ugyanazon nép, akik HAZAJÖTTEK, (ennek kimutatását köszönöm), de akkor miért esik oly kevés szó a már korábban ittélőkről? A mai magyarok milyen aránya érkezett haza, azaz az IV. évszázad után telepedett be a Kárpát-medencébe és milyen arány élt már itt korábban? Továbbá milyen arány az aki a Balkánról, Anatóliából, Örmény-Felföldről eredeztethető esetleg korábban?
A magyar nyelv archaikus tulajdonságokat őríz, sokkal korábbi időszakokba kellene visszamenni a magyarság eredetének vizsgálatánál!

Ответить
@elodeszko3949
@elodeszko3949 - 25.03.2023 09:57

Nimród két fiút nemzett, Hunort és Magort.
Nimród a szkíta király
Hunor embereiből lett a hunok népe, Magoréból a magyaroké. A kettő nem különböző, bár nem ugyanaz. Két testvért is mindig a híressebbről azonosítanak /pl: a Zolinak a bátyja/ nincs ezzel gond.
Mi magyarok nem tudjuk elhinni, hogy mivel atyánk az egyik legősibb /az akkori egyiptomiak szerint A LEGŐSIBB/ nép feje volt, ezért mi ahhoz a néphez tartozunk, és minden sarkítás nélkül vagyunk a legősibb nép!
Szépen, illedelmesen mondva: az egyik legősibb nép a magyar.

Ответить
@elodeszko3949
@elodeszko3949 - 25.03.2023 09:46

A narrátor még mindig bekeveri a régi elméleteket, miközben elmondják a kutatók, hogy nem honfoglalás volt.
A magyar nyelvvel kapcsolatban még tényleg vannak akik bizonytalnkodnak?

Ответить
@hakapeszimaki8369
@hakapeszimaki8369 - 15.03.2023 10:05

HUNgary, aki mást mond az el van veszve. A másik kérdés a Kárpát-medencei őslakosság genetikai nyoma....

Ответить
@istvanpesti5758
@istvanpesti5758 - 08.03.2023 11:50

A török honfoglalást megelözö avar áradatot a magyar gyanús jue-chi törzs vezette. A hunok pedig ma is magyarok. De elöttük érkeztek a magyarnak tartható herkunok és a magyar gyanús kimmerek. De az elöttük már itt élö sygina nép is holdnép volt.

Ответить
@RobertPazmandy
@RobertPazmandy - 06.03.2023 21:45

Már csak az a kérdés, hogy a régészek mennyire pontosan, vagy tudatosan rosszul sorolják be a leletet.

Ответить
@normarendszer
@normarendszer - 06.03.2023 10:25

Az a nyelv aminek származását Ázsiába tették, holmi sosem létezett finnugor őshazába, azt nyugodtan nevezhetjük hungarus- magyar nyelvnek finnugor helyett. Eldőlt, hogy nem makogó honfoglalók jöttek be a Kárpátmedencébe, és tömegével kölcsönöztek szláv szavakat, hanem voltak saját elnevezéseik, ily módon a szlávok kölcsönöztek a magyarból.
A magyar helynevek a Tihanyi Alapítólevélben kizárják azt, hogy a Kárpátmedence szlávok által lakott volt, legfeljebb néhány szláv település lehetett a zömében magyarul beszélők településeinek sorában.
A Balaton neve ősi magyar elnevezés, nem kell a mocsár jelentésű blatót belekeverni.
A majkopi kultúra egy a Kárpátmedencéből kirajzott népesség hagyatéka, amiből a jamna kultúra virágzott ki, és ezek utódai a honfoglalónak tévesen, sunyi módon elnevezett hunok, akiknek visszajövetele hazánkba államalapításunk sokadik aktusa volt.
Európa legerősebb hadseregét állította ki 10 év alatt, és verte ki Pozsonynál a bojárok egyesített európai hadseregét.
A hun-magyar kapitányok letelepedtek őseik földjén, és kővárakat építettek az avar földvárak helyein. Erdélyben hét várat, a Kárpátmedence egyéb területein az Enns folyóig és a Kárpátok koszorúján legalább száz felettit.
Ezt a történelmünket lopták el, mint ahogy a szkitákét is.

Ответить
@amitol_magyarok_vagyunk
@amitol_magyarok_vagyunk - 05.03.2023 15:49

Nagyszerű!
De a magyarságnak ez csak az egyik ága.
Emellett a másik ágat, a már itt élőket is vizsgálni kéne.
Vagy egyáltalán elismerni, hogy éltek itt emberek Árpádék bejövetelekor.

Ответить
@szebyn1
@szebyn1 - 05.03.2023 13:09

Na végre ❤ 🙂

Ответить
@kbeetles
@kbeetles - 20.02.2023 18:42

Örülök a kutatásoknak és az eredményeknek, egy valami azonban elszomorit : az a nyegle beszédstilus amivel ezt közlik. A magyar nyelv ennél sokkal szebb ész dallamosabb - gondolom ez otthon már föl sem tünik, de én tudom, hogy nem igy beszéltünk 30-40 évvel ezelött!

Ответить
@foidentitas6631
@foidentitas6631 - 04.02.2023 14:18

MOST MÁR AKKOR A PETŐFI ELŐDÖK SÍRJÁT IS KI LEHETNE NYITNI ÉS MEGNÉZNI, VALÓBAN PETŐFI-E A BARGUZINI NŐ ?? :)

Ответить
@foidentitas6631
@foidentitas6631 - 04.02.2023 14:11

Ezt a mesét már 20 éve keringetik a neten, Végre orbánék is felkarolták, ha mással nem tudunk "tiszteletet kivívni", akkor ezzel, Most már nyugodtan pofán lehet csapni a rothadó EU-t.
Szégyen, mit művelnek ezek !!

Ответить
@Ftibor7
@Ftibor7 - 04.02.2023 10:31

Ez egy hype csak. Ebben az értelemben semmi közünk nincsen a klasszikus hunokhoz. Ilyen kutatások csak arra valók, hogy nemiszerv növelő legyen a szomszédos országokkal szemben. 895 körül "jöttek" be a magyarok és ez történelmi tény. Ezelőtti Magyarországról, magyarokról klasszikus értelmeben nem beszélhetünk. Mintha 13. századi szlovákságról beszélnénk. (Ami nem volt még.)

Ответить
@istrannekulisics4453
@istrannekulisics4453 - 29.01.2023 06:28

ŐSHAZA a MU , LEVÉDIA szigete volt ! A MAGAR beszélt É. - D Amerikában, Atlantisz szigetén ! Majd innét mentek a mai Európába, s foglalták el dél európát Kárpátmedencével. Hunok évszázadok , vagyezredek után jelentek meg a mai magyar honban !

Ответить
@kiralyb.izabella2441
@kiralyb.izabella2441 - 28.01.2023 07:42

Én nem misztifikálnám az archeogenetikát! Szent Lászlónak nem a "genomja" az érdekes, hanem a TÖRVÉNYEI, ahogyan kereszténnyé átprogramozta a szabad magyarság tudatát! A magyarázatokból nekem az jön le, hogy a "származás" fogalma már önmagában tisztázatlan...

Ответить
@dezsoszalay1442
@dezsoszalay1442 - 08.01.2023 01:01

Azt nem értem, hogy miért "kisMagyarország" térképét használja a video ?

Ответить